Najčešće postavljana pitanja

1. Kako naručiti?

  • Možete naručiti telefonskim pozivom. Pripremite kod proizvoda i nazovite infoliniju: 051 215 755 (PON.-PET: 08:00 - 16:00).

  • Da biste samostalno napravili narudžbu, izaberite proizvod i veličinu, a potom kliknite „dodaj u košaricu”. Zatim izaberite način dostave. „Pređite na narudžbu” i odlučite kako želite platiti. Popunite podatke za račun i adresu dostave. Ako je narudžba uspješno napravljena, dobit ćete e-mail koji to potvrđuje.

2. Status narudžbe

  • Trudimo se realizirati narudžbe tijekom 1-3 dana u slučaju narudžbi koje sadrže jedan proizvod. Realizacija narudžbi koje sadrže više od jednog komada se može produžiti. Ako ste naručili prije 8.00 sati, realizacija Vaše narudžbe kreće isti dan. Kod narudžbi napravljenih iza 8.00 sati realizacija će krenuti slijedeći radni dan. Statusi narudžbi se redovito ažuriraju i odgovaraju stvarnom postupku realizacije. Ako je Vaša narudžba predana dostavljaču, tada možete pratiti svoj paket. Vrijeme isporuke pošiljke iznosi do 3-5 radnih dana.

  • Vrijeme dostave iznosi 2 radnih dana. Paket možete pratiti na stranici dostavljača.

3. Dostava

  • Nudimo dostavu posredstvom kurira Overseas Express.

  • Vrijeme dostave traje 2 radnih dana. Zahvaljujući broju za praćenje možete aktivno provjeravati put Vašeg paketa.

  • Praćenje paketa je moguće zahvaljujući individualnom broju pošiljke koji dobivate u e-mailu kojim se potvrđuje da je pošiljka poslana. Zalijepite broj za praćenje na stranici dostavljača i provjerite gdje se trenutno nalazi Vaš paket.

4. Plaćanja

  • Dostupni načini plaćanja su: plaćanje pouzećem i plaćanje unaprijed.

  • Ako ste tijekom naručivanja odabrali način plaćanja „platne kartice” ili „doznake” a plaćanje nije izvršeno, nakon 30 min., a zatim ponovo poslije 24h ćete dobiti e-mail poruku s linkom za izvršenje plaćanja. Klikom na link ćete moći platiti narudžbu. Ako imate račun na distance.hr, možete platiti narudžbu preko korisničke ploče. Potrebno je prijaviti se na svoj račun, a zatim izabrati rubriku "narudžbe". Na odabranoj narudžbi kliknuti "pojedinosti narudžbe" i otići na "ponovi plaćanje". Plaćanje očekujemo do 3 dana od naručivanja. Nakon tog vremena, narudžba se automatski otkazuje.

5. Otkazivanje narudžbe

  • Narudžbu je moguće otkazati do trenutka kada ima status proslijeđeno na kompletiranje Nakon što je paket poslan, nema mogućnosti otkazivanja narudžbe.

  • U svrhu otkazivanja narudžbe, potrebno je kontaktirati službu za korisnike telefonski: 051 215 755 (PON.-PET: 08:00 - 16:00) ili putem e-maila: [email protected]

6. Povrati

  • Ispunite online obrazac u svrhu povrata: ispunite obrazac. Kupljena roba podliježe povratu tijekom 30 dana. Potpunom povratu potraživanja podliježe jedino roba koja nije korištena. U paket za povrat priložiti broj povrata (kao primjer broj povrata #800000999). Više informacija: ovdje

  • Paket pošaljite na adresu:

    CzechLogistic – Distance S.A.

    Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)

    42000 Jalkovec

    Ne zaboravite priložiti obrazac za povlačenje iz ugovora.

  • Obrazac za povrat se nalazi u rubrici povrati, zamjene i reklamacije ili neposredno putem linka: ispunite obrazac

  • Povrat se može izvršiti slanjem obuće o vlastitom trošku, moguće je angažirati bilo kojeg dostavljača. Paketi poslani pouzećem se ne prihvaćaju.

  • Možete provjeriti gdje se trenutno nalazi Vaš paket putem broja za praćenje pošiljke. U trenutku prispijeća povrata, dobit ćete e-mail od nas.

  • O prihvaćanju povrata ćemo Vas obavijestiti putem e-maila.

  • Povrat novca ćete dobiti u roku od 7 radnih dana od trenutka prihvaćanja povrata.

  • Povrat potraživanja za vraćenu robu će biti izvršen na isti način kako je i plaćena narudžba. Kod narudžbi plaćenih pouzećem (plaćenih prilikom dostave), navedite broj bankovnog računa na koji će biti izvršen povrat novca za vraćenu robu.

  • Nažalost, ne nudimo mogućnost zamjene. Ipak, imate mogućnost povrata robe i narudžbe novog proizvoda koji odaberete. Naglašavamo da je novu narudžbu potrebno platiti ili odabrati opciju "plaćanje pouzećem". Ako povrat proizvoda bude prihvaćen, dobit ćete povrat novca.

7. Reklamacije

  • Kupljena roba podliježe propisu o 24-mjesečnoj odgovornosti proizvođača. Reklamaciji ne podliježu oštećenja nastala kao posljedica uporabe koja nije u skladu s uputama za uporabu ili održavanja, kao ni nedostaci nastali kao posljedica neodgovarajućeg držanja, uporabe proizvoda koja nije u skladu s njegovom namjenom, mehaničkih oštećenja ili nepredviđenih slučajeva. Prije slanja proizvoda na mišljenje neovisnom procjeniteljm, popunite obrazac: preuzmite obrazac. Zatim pošaljite proizvod na adresu navedenu u obrascu. U roku od 14 dana od primitka pošiljke kupac će biti obavješten o odluci procjenitelja. Više informacija: ovdje.

  • Paket pošaljite na adresu:

    CzechLogistic – Distance S.A.

    Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)

    42000 Jalkovec

  • Obrazac za povrat se nalazi u rubrici povrati, zamjene i reklamacije. Možete ga naći i neposredno putem linka: preuzmite obrazac

  • Zahvaljujući broju za praćenje, možete provjeriti gdje se nalazi Vaš paket.

  • Informacije o statusu reklamacija možete dobiti na broj 051 215 755 (PON.-PET: 08:00 - 16:00) ili kontaktirajući nas putem e-maila: [email protected]

  • Neovisni procjenitelj daje mišljenje u roku od 14 dana od trenutka primitka reklamacije.

  • Ako je odluka neovisnog procjenitelja povrat novca, potraživanje ćete dobiti u roku od 7 radnih dana od trenutka kada dobijete informaciju o statusu reklamacije (reklamacija prihvaćena – povrat novca). Ako u obrascu niste naveli broj bankovnog računa, pošaljite broj računa na našu e-mail adresu: [email protected]

8. Newsletter

  • Zahvaljujući newsletteru, uvijek ćete biti informirani o trenutnoj ponudi i ponuđenim akcijama.

  • Na početnoj stranici trgovine potražite „pretplatite se na newsletter”. Upišite svoju e-mail adresu i pretplatite se. Zatim ćete dobiti e-mail s potvrdom da ste se prijavili.

To Top