Povrati, zamjene i reklamacije u internetskoj trgovini Distance.hr

Zamjene

Da biste izvršili zamjenu robe, izvršite povrat kupljenog proizvoda, a zatim napravite novu narudžbu

 

Povrati

Ako kupljeni proizvod ne ispunjava očekivanja, potrošač i poduzetnik s pravima potrošača mogu izvršiti povrat u roku od 30 dana. Punom povratu potraživanja podliježe jedino roba koja nije korištena. Potrošač i poduzetnik s pravima potrošača snose odgovornost za umanjenje vrijednosti robe koje nastaje kao posljedica njezinog korištenja na način koji prelazi način nužan za očuvanje karakteristika, svojstava i funkcioniranja robe.

Da biste izvršili povrat kliknite:

Povrat narudžbe

Nakon što popunite obrazac za povrat, dobit ćete RMA br. povrata, koji omogućuje praćenje statusa povrata.

Način povrata:

  • • Povrat o vlastitom trošku

    Obavještavamo Vas da trošak slanja paketa tim načinom pokriva kupac. Povrat poslati na adresu:
    CzechLogistic – Distance S.A.
    Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)
    42000 Jalkovec

Kako pripremiti artikl za povrat:

  • 1. Proizvod u originalnoj ambalaži zapakirajte u karton ili drugu zaštitnu ambalažu
  • 2. Uz paket priložite RMA br. povrata koji ste dobili (npr. #800000999)
  • 3. Uz paket priložite dokaz o kupnji (individualni račun ili R1 račun)

 

 

Reklamacije

Sva kupljena roba podliježe propisu o 24-mjesečnoj odgovornosti proizvođača. Proizvod koji je predmet reklamacije, se prosljeđuje na ekspertizu neovisnog procjenitelja. Kupac će dobiti informaciju o odluci u roku od 14 dana od trenutka primitka povratne pošiljke. Reklamaciji ne podliježu: oštećenja nastala krivicom korisnika kao posljedica uporabe koja nije u skladu s uputama za uporabu i/ili održavanjem, te nedostaci nastali kao posljedica neodgovarajućeg držanja, uporabe proizvoda koja nije u skladu s njegovom namjenom, mehaničkih oštećenja ili nepredviđenih slučajeva.

Za podnošenje reklamacije isprintajte obrazac za reklamacije, koji je dostupan u nastavku. Ispunite podatke i pošaljite proizvod skupa s originalnim dokazom o kupnji na adresu navedenu u obrascu. Molimo da na vidnom mjestu na paketu dopišete napomenu "Odjel za reklamacije". Time će se značajno poboljšati i ubrzati postupak razmatranja reklamacije. Potrošač može koristiti izvansudske načine rješavanja reklamacija i zahtijevanja tražbina. Kako bi iskoristio mogućnost sporazumnog rješavanja sporova koji se odnose na internetske kupnje, potrošač može podnijeti žalbu, npr. posredstvom internetske platforme EU ODR, dostupne na adresi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Jamstvo prodavatelja:

Prodavatelj isključuje svoju odgovornost po jamstvu prodavatelja za kupce koji su poduzetnici i koji su poduzetnici s pravima potrošača.

 

Potrebni obrasci

ELEKRONIČKI OBRAZAC ZA POVLAČENJE IZ UGOVORA

OBRAZAC ZA POVLAČENJE IZ UGOVORA

REKLAMACIJA OBUĆE

To Top